خمکاری و خم سی ان سی CNC

خمکاری و خم سی ان سی CNC  در گروه صنعتی پارما ، با بالاترین کیفیت انجام می شود.
خمکاری در صنعت ورقکاری از موارد مهم و تاثیر گذاری است که می تواند به کیفیت بالای یک محصول و یا به پاشنه آشیل آن تبدیل شود .امروزه دستگاه های پرس برک سی ان سی این مهم را در دسترس قرار داده اند تا فرایند خمکاری با دقت بسیار زیاد و همچنین سرعت بسیار به انجام برسد .
مجموعه صنعتی پارما نیز با توجه به این نیاز بازار و با تامین ماشین آلات به روز در این حوزه این امکان را دارد تا پروسه خم سی ان را با بهترین کیفیت به انجام برساند . در واقع قطعات پیچیده ای که در گذشته امکان خم کاری آن ها به آسانی فراهم نبوده امروزه در دسترس و با سهولت امکان پذیر است البته در این فرایند دقت عمل اپراتور بسیار موثر است.
اپراتور خم سی ان سی در مجموعه پارما یکی از با تجربه ترین ها در حوزه کاری خود است و تنظیم پارامترها و بدست آمدن محصول با کمترین اختلاف از نقشه اصلی یکی از مهترین هنرهای این همکار قدیمی ماست که همواره در بین مشتریان محترم زبانزد بوده است

خدمات خمکاری و خم سی ان سی CNC در گروه صنعتی پارما

خمکاری سی ان سی در ضخامت های مختلف سرعت بالا و کمترین میزان خطا
خم CNC در تهران – کرج و… تولید قطعه مطابق با استاندارد روز
مدرنترین تجهیزات صنعت ورقکاری کیفیت بالا با کمترین قیمت

تماس با برش لیزر پارما

خم CNC چیست؟

خم CNC با دستگاه انجام شده و عملیاتی است که هدف آن خمش سریع و با دقت بالا ورق فلز است. در این فرایند قطعاتی با اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود و
این خدمات در تولید کیس، مهندسی مکانیک و سایر زمینه ها مورد تقاضا است.
به عبارت دیگر خم CNC تکنیکی است که به ما اجازه می دهد تا ورق های فلزی را تا کنیم و بتوانیم کار را با دقت و با کاهش خطاهای احتمالی انجام دهیم این امر توسط فناوری‌هایی که به ما این امکان را می دهند تا قبل از شرح و بسط محصول، نتیجه نهایی را به لطف استفاده از CAD سه بعدی تجسم کنیم انجام می شود .
با این پیش‌نمایش و پیش‌بینی نتیجه نهایی، می توانیم هزینه‌ها را کاهش داده و روند تولید را پیش ببریم، زیرا نیازی به انجام مرحله آزمایشی نیست. بنابراین، می توان با ارائه محصول نهایی که تمام ضمانت ها و الزامات را برآورده می کند، سرمایه گذاری لازم در ساخت قطعه را کاهش داد.

انواع و کاربرد فرآیند خمش ورق فلزی

چندین نوع خمش ورق فلزی وجود دارد:
– خم شدن تک زاویه
– خم شدن دوبل
– خمش چند زاویه ای
– پره ای
– صاف کردن.
استفاده از چنین قطعات منحنی بسیار گسترده است، در هر زمینه ای از فعالیت، محصولات ورق ساخته شده از فلزات و آلیاژها را می یابیم که تحت نوعی فرآوری و خمش قرار گرفته اند تا شکل مورد نظر را به دست آورند.

خم ورق در چه مواردی قابل اجرا است؟

– برای قطعات خودرو
– برای ساخت مبلمان
– برای درها
– برای قطعات در نظر گرفته شده برای صنعت راه آهن
– در هوانوردی
– در الکترونیک
– در کشتی سازی

دستگاه خم کن CNC چگونه کار می کند؟

انجام خمش دستی با تعدادی از مشکلات مرتبط با ویژگی های ساختار فلزی همراه است. بنابراین ، تحت عمل مکانیکی ، چین ها روی ورق ظاهر می شوند یا ضخامت آن تغییر می کند – چنین قسمتی معیوب شناخته می شود و برای استفاده بیشتر مناسب نخواهد بود. استفاده از دستگاه CNC برای خم کردن فلز به شما امکان می دهد تمام ظرافت ها را از قبل در نظر بگیرید.
عملکرد تجهیزات بر اساس یک برنامه خاص است که در آن حالت و پارامترهای مورد نظر از طریق کنسول اپراتور تنظیم می شود. این دستگاه مجهز به نمایشگری است که امکان کنترل بصری و در صورت لزوم ویرایش داده ها را فراهم می کند.

فرآیند خمش در دستگاه های CNC به شرح زیر است:
– یک ورق فلز با در نظر گرفتن پارامترهای نشان داده شده در نقشه توسط دستگاه لیزر بریده می شود.
– ابعاد قطعات، نقاط خمش و زوایا و داده های دیگر به برنامه وارد می شود.
– اپراتور قطعه را خم می کند.
– قطعات تمام شده تحت یک اندازه گیری کنترل برای ارزیابی کیفیت قرار می گیرند .

خم CNC .
خم CNC .

محاسبه هزینه خمش نوع ورق فلز، پارامترهای قطعه کار، تعداد مشخص شده قطعات را در نظر می گیرد. به لطف سیستم خودکار، اپراتور مجبور نیست فعالانه در این فرآیند شرکت کند. این فناوری تا حد امکان ایمن است، بنابراین در صورت لزوم، تجهیزات می توانند در طول روز کار کنند: خاموش کردن فقط برای تعمیر و نگهداری لازم است.

مزایای خمش CNC

محبوبیت این فناوری به دلیل مزایای استثنایی آن است:
– حداکثر دقت: قسمت تمام شده به طور کامل با پارامترهای مشخص شده مطابقت دارد. خطا بیش از 1/0 میلی متر نیست.
– ایمنی برای اپراتور، زیرا او مجبور نیست مستقیماً در فرآیند خمش مشارکت فعال داشته باشد.
– بدون عیب بودن ، اگر در طول فرآیند خمش خرابی رخ دهد، دستگاه CNC به طور خودکار متوقف می شود.
– صرفه جویی در مواد، خمش شامل حذف هیچ بخشی از قطعه کار و تشکیل زباله نیست.
این فناوری، یکپارچگی فلز را تضمین می کند که منجر به ایجاد افتادگی، سوراخ شدن، تغییر رنگ سطح نمی شود. تجهیزات کاملا بی سر و صدا کار می کنند و سطح بهینه ای از مصرف انرژی دارند.

خمش ورق فلز – نمونه های کاربردی

امروزه از فرآیندهای خمشی ورق فلزی در صدها صنعت برای تولید عناصر پیش ساخته، محصولات نهایی یا محصولات نیمه‌تمام استفاده می‌شود. بنابراین، ورق های آلومینیوم یا فولاد به درستی در صنعت برق، خودروسازی، مهندسی مکانیک، سقف سازی، ساختمان سازی، هوانوردی، متالورژی و بسیاری از صنایع دیگر پروفیل می شوند. لازم به ذکر است که ورق های کوچک و بزرگ هر دو خم می شوند که به عنوان مثال می توانند عناصر سازه های فلزی برای بنرها یا تابلوها باشند. بنابراین، کاربرد فرآیند خمش فلز بسیار گسترده است و این نشان می دهد که خدمات در این زمینه چقدر مهم است. امروزه بسیاری از کسب و کارها به جای سرمایه گذاری روی فناوری ساخت و ساز فولادی خود، به ورق های پروفیلی با پروفیل مناسب نیاز دارند.

فرآیند خمش ورق فلز

امروزه فرآیند خمش ورق بسیار خودکار است و امکان استفاده از فناوری CNC را فراهم می کند. به لطف این، ماشین های عددی کنترل شده توسط کامپیوتر، تولید انبوه را با دقت و کارایی باورنکردنی امکان پذیر می کنند. خم شدن ورق فقط کار خود پرس بریک نیست که اغلب به سه محور مجهز است. یکی از مراحل مهم کل پروژه کالیبراسیون تنظیمات دستگاه و همچنین طراحی این محصول در نرم افزارهای تخصصی می باشد. این اجازه می دهد تا تنظیمات را به خاطر بسپارند و برای مواد بعدی که توسط مشتری انتخاب می شوند، به فرآیند تولید بازگردند، که یک روش معمول است.

برای سفارش خم سی ان سی ، با پارمالیزر تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *